Dag 9 – BodyCombat 4-ever

Standard

Idag var jag på dåligt humör. .. gick och muttrade hela dagen och var allmänt sur på världen i stort. Men sen drog jag ner och satte på mig handskarna och startade stereon och det var dags för världens bästa träningspass- BodyCombat!  Med ett underbart gäng så slår vi, sparkar, hoppar, springer och skriker- nu är jag lycklig, harmonisk och bara allmänt nöjd med livet

Så receptet på ett bättre liv- kom på en BodyCombatklass 🙂

Körde fitnessfighten innan så totalt brände jag 825 kcal så jag är nöjd inför morgondagens check! Vägning och mätning gör jag innan frukost.
Så håll tummarna för mig imorgon!

Kommentera

