que?

Standard

Just nu är jag trött… inte sömnig eller seg utan ”detärdagsförsemestersnart” trött. Hur vet du det, tänker kanske du…

Jag är seg! Jag är normalt inte seg-  jag är snabb och effektiv och fixar saker i ett nafs… som nu känns som ett idislande…

Jag säger ovanligt knäppa saker, förstår inte skämt och vimsar runt lite mer än den vanliga Linda…

Dock- det är helt ok… detta är anledningen till att vi har semester 🙂

Så jag ska bara ordna det sedvanliga ”nu går chefen på semester” kaoset och om 4 veckor stämplar jag ut till fjällvandringar, sovmornar, grillkvällar mm och sedan efter 5 veckor kommer jag längta tillbaka till jobbet och vara pigg, effektiv och snabb som en iller… here me gnag….

Men nu börjar jag dessutom bli sömnig…… God natt!

Kommentera

